Hjelpesenter

Bestill kjøreopplæringen hos oss

Hjelpesenter

Viktig informasjon til elever og foresatte ved Rødsjø Trafikkskole AS

Vi har nå opprettet et eget hjelpesenter for privat øvelseskjøring under Koronakrisen.
Regjeringen har bestemt at alle trafikkskoler må holde stengt til 13/4. Om du har reservert opplæring vil du bli kontaktet av din trafikklærer innen få dager. Sammen vil dere legge en videre plan for opplæring.
I denne situasjonen er det viktig for oss at alle elever som har mulighet, øvelseskjører for å holde vedlike innlært kunnskap, samt jobber med teorien. Alle elever ved Rødsjø Trafikkskole har gratis tilgang til et unikt verktøy for øvelseskjøring og teoriinnlæring.
Grunnet den spesielle situasjonen som har oppstått, har vi nå bestemt at alle familiemedlemmer i samme husstand som kan bidra til økt privat øvelseskjøring til en av våre elever, skal få gratis tilgang til teorifilm med en verdi på kr. 2000,- Se vedlegg for mer info. Det er viktig at du tar hensyn til myndighetenes smitteråd ved øvelseskjøring. Har du ikke mulighet til privat øvelseskjøring, vil du få veiledning av vårt hjelpesenter i hvordan du kan oppnå god effekt av visuell opplæring og repetering.

Mvh.
Dag Kjetil Rødsjø
Daglig leder
Rødsjø Trafikkskole AS

Ta kontakt

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo Trafikkforum-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke

For å gi deg en best mulig kundeopplevelse analyserer vi hvordan nettsidene våre blir brukt.